Ime in naslov distributerja: Weisson Kft., Madžarska, 2241 Sülysáp, Tápió u. 3.
Ime, vrsta, številka izdelka, serijska številka (če obstaja), datum nakupa in datum prejema izdelka (datum prejema je datum zapadlosti plačila na računu) ter kupna cena so navedeni v vsebinskih elementih izdanega računa. Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz nakupa izdelka v skladu z madžarskim civilnim zakonikom na naslednji način:
Pravice iz garancije lahko uveljavlja v veljavnem garancijskem roku od datuma nakupa (ali od datuma prejema v primeru sklenitve pogodbe na daljavo). Trajanje garancije v skladu z vladnim odlokom 151/2003 (IX. 22.):
- Za prodajno ceno od 10.000 HUF do 250.000 HUF: dve leti.
- Za prodajno ceno nad 250.000 HUF: tri leta.
Poleg izdelkov, ki so zajeti z obvezno garancijo, Weisson Kft. nudi 6-mesečno garancijo za vse baterije in dodatke za svetilke, kupljene za manj kot 10.000 HUF, ter 1-letno garancijo za vse svetilke, kupljene za manj kot 10.000 HUF.
Opomba: Cene so navedene v madžarskih forintih (HUF) v vladnem odloku. Da bi se izognili morebitnim nesporazumom, zneske prikazujemo tudi v madžarskih forintih v tej opisni informaciji. Garancijski rok za izdelek, za katerega ste plačali v evrih (EUR), lahko preverite na podlagi trenutnega menjalnega tečaja. Trenutni menjalni tečaj lahko preverite tukaj: https://www.mnb.hu/arfolyamok
Pravice iz garancije lahko uveljavlja tudi s predložitvijo računa, ki dokazuje plačilo kupnine izdelka.
Potrošnik lahko svoj zahtevek iz garancije uveljavlja z vračilom izdelka na naslov Weisson Kft., 2241 Sülysáp, Tápió u. 3. (po kurirju).
Pri uveljavljanju garancije lahko potrošnik izbere:
* Popravilo ali zamenjavo, razen če izpolnitev izbrane garancijske zahteve ni mogoča ali bi povzročila nesorazmerno visoke dodatne stroške v primerjavi z drugo garancijsko zahtevo. V tem primeru je treba upoštevati vrednost storitve v brezhibnem stanju, resnost kršitve pogodbe in nelagodje, ki ga je povzročilo potrošniku.
* Potrošnik lahko zahteva tudi sorazmerno znižanje kupne cene ali odstop od pogodbe, če dolžnik ni prevzel popravila ali zamenjave, ne more izpolniti te obveznosti v primernem roku ali če se je interes potrošnika za popravilo ali zamenjavo prenehal.
Odstop ni mogoč zaradi manjše napake. Potrošnik lahko preklopi na drugo izbrano garancijsko pravico. Stroške prehoda mora kriti dolžnik, razen če je prehod upravičen ali drugače utemeljen.
V primeru popravila izdelka se garancijski rok podaljša za čas, ko potrošnik ni mogel pravilno uporabljati izdelka zaradi napake, začenši s dnem, ko je bil izdelek predan v popravilo. Stroški, povezani z uveljavljanjem pravic iz garancije, nosi dolžnik, vendar ne smejo povzročiti nesorazmernih dodatnih stroškov.
Potrošnik ima pravico zahtevati takojšnjo zamenjavo izdelka, če se ta pokvari v 3 delovnih dneh od dneva nakupa.
Pri uveljavljanju pravice iz garancije mora dolžnik prizadevati za dokončanje popravila ali zamenjavo v 15 dneh. Če rok za popravilo ali zamenjavo presega 15 dni, mora podjetje obvestiti potrošnika o pričakovani trajanju. Popravilo ali zamenjava mora biti dokončana v primernem času, ob upoštevanju lastnosti izdelka in namena, ki ga pričakuje potrošnik, ob spoštovanju interesov potrošnika.
Če se med garancijskim rokom ugotovi, da izdelek ni popravljiv in potrošnik ni dal drugih navodil, je Weisson Kft. dolžan zamenjati izdelek v 8 dneh. Če zamenjava ni mogoča, mora Weisson Kft. kupnino vrniti v 8 dneh.
Če izdelek ni popravljen v 30 dneh od datuma, ko je bil izdelek poslan Weisson Kft. za popravilo, mora Weisson Kft. izdelek zamenjati v 8 dneh po neuspešnem 30-dnevnem obdobju popravila. Če zamenjava ni mogoča, mora Weisson Kft. kupnino vrniti v 8 dneh po neuspešnem 30-dnevnem obdobju popravila.
Med popravilom se smejo v izdelek vgraditi le nove dele.
Rok zastaranja ne vključuje časa, ko potrošnik izdelka ni mogel pravilno uporabljati zaradi napake. Rok zastaranja zahtevka iz garancije se začne znova za del izdelka, ki je bil prizadet zaradi zamenjave ali popravila.
Ta obvezna in prostovoljna garancija ne vpliva na pravice potrošnika, ki izhajajo iz zakona (zlasti pravice iz produktne garancije in zakonske garancije).
Če dolžnik ne reši zahteve potrošnika za garancijo ali jo reši nepravilno, ima potrošnik pravico sprožiti postopek pri organu za reševanje sporov, ki deluje ob območnih (glavnih) gospodarskih zbornicah.
Weisson Kft. lahko potrošniku izda tudi garancijski list elektronsko, najkasneje naslednji dan po dostavi ali namestitvi izdelka.
Dolžnik lahko zavrne zahtevo potrošnika za garancijo, če lahko dokaže katero od naslednjih točk:
- Napaka izdelka je posledica nepravilne uporabe, kot je ignoriranje navodil v navodilih za uporabo ali opisu izdelka, nepravilno shranjevanje, nepravilno ravnanje ali nepravilno prevoženje. Za baterije velja garancija le, če zaščitni pokrov baterije ni bil odstranjen.
- Izdelek je bil nepravilno nameščen/sklopljen.
- Napaka je nastala zaradi prenapetosti, napake v omrežju ali elementarnih poškodb.
- Napaka je bila znana ob času nakupa.
- Napaka, ki jo je potrošnikprijavil, ni zaznavna.
- Napaka je nastala zaradi elementarnih poškodb ali višje sile.
Za dodatne informacije o garanciji, jamstvu in odgovornosti se obrnite na Splošne pogoje poslovanja.